Fortsæt til indhold

Forretningsbetingelser

Disse forretningsbetingelser finder anvendelse på køb af varer hos Ebuffet (en del af Madværk), CVR-nr.: 32303986, Erhvervsvej 17, 2600 Glostrup

Betaling

Vi modtager betaling med Dankort, internationale kreditkort, Mobilepay, faktura (kun for kapitalselskaber) og EAN (kun for offentlige kunder). Beløbet trækkes med det samme ordren er gennemført. Alle priser er angivet i danske kroner pr. kuvert inkl. moms. Ekskl. levering.

Sikkerhed ved betaling

Alle kortoplysninger håndteres af Quickpay, der er certificeret til at håndtere betalingsdata. Quickpay sørger for, at alle oplysninger behandles krypteret, så hverken Ebuffet eller andre kan få adgang til dine kortoplysninger.

Kortoplysninger

At bruge og gemme kortoplysninger til senere brug er derfor alene en sag mellem dig og Reepay eller Bambora, selvom du afgiver dine oplysninger i forbindelse med et køb på eBuffet.dk.
Vælger du at takke ja til at få gemt dine kortoplysninger hos Quickpay eller Clearhaus, kan du næste gang du handler på eBuffet.dk eller på andre websites, hvor Quickpay eller Clearhaus er leverandør af betalingsløsningen, klare betalingen hurtigere.

Gem betalingskortet

For at det skal være så nemt for dig som muligt, tilbyder vi oprettede brugere, at de kan gemme oplysningerne fra betalingskortet, så de kun skal tastes den ene gang. Dine betalingsoplysninger vil blive opbevaret sikkert og fortroligt hos Quickpay. Ebuffet vil herefter trække pengene automatisk i forbindelse med din ordre, når du vælger betaling med et af de registrerede kort.

Levering

Prisen for levering afhænger af afstanden og beregnes når du indtaster din adresse. Ved bestilling af maden bliver du bedt om at vælge et ønsket leveringsinterval på 1 time. Du skal sørge for at der er nogen til stede på den angivne adresse indenfor det angivne tidsrum. Såfremt, der ikke er nogen til at tage imod maden, kan vores medarbejder blive nødt til at køre videre, og vi forbeholder os ret til at levere maden senere end det aftalte samt beregne et ekstra leveringsgebyr for genlevering.

Ændring

Du kan uden omkostninger ændrer antallet af kuverter i din ordre frem til 7 dage før levering.

Afbestilling

Det er ikke muligt at afbestille din ordre med mindre du ved bestilling eller senest 24 timer efter bestilling (dog senest 7 dage før levering) har tilvalgt en af vores afbestillingsbeskyttelser. Enhver afbestilling skal ske skriftligt via e-mail ligesom vi skriftligt bekræfter afbestillingen.

Fortrydelsesret

Ved køb af catering er der ingen fortrydelsesret i henhold til Forbrugeraftaleloven § 18, stk. 2, nr. 12.

Reklamation

Har du reklamationer til din ordre, kan du kontakte os på hello@ebuffet.dk eller på telefon 7120 8120. Reklamationer skal foretages hurtigst muligt efter modtagelse eller fortæring af maden eller ved manglende levering. Det gælder både i relation til levering og indholdet. På den måde kan vi med det samme reagere og give dig en bedre service.

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse mail[at]ebuffet.dk.