INFORMATION

Bestilling

Du bestiller nemt og enkelt din menu eller buffet her på hjemmesiden. Under punkterne brunch, frokost, reception og middag kan du finde buffeter til hver enkelt lejlighed. Alle buffeter kan leveres hele dagen uanset hvilken kategori de hører under.

Vi anbefaler altid at du bestiller i så god tid som muligt, så du undgår at vi er optagede på det ønskede leveringstidspunkt. Sidste frist for bestilling er 5 dage før levering*, men en del leveringsintervaller kan dog være optagede før dette tidspunkt. Når du bestiller kan du med det samme se om vi har ledigt på det ønskede tidspunkt. Er det ikke muligt at vælge det ønskede leveringstidspunkt, skyldes det enten at der er mindre end 5 dage til eller at vi er optagede.

Ved alle buffeter er minimumsantallet 5 kuverter.

* Bestilling til levering mandage og tirsdage skal dog ske senest tirsdag ugen inden.

Ændringer & afbestilling

Du har altid mulighed for at ændre antallet af kuverter uden det koster noget indtil 7 dage før levering.

Mod et gebyr på 200 kr. kan du ændre din bestilling til et gavekort indtil 7 dage før levering.

Det er ikke muligt at foretage ændringer i kuvertantallet mindre end 7 dage før levering.

Betaling

Kreditkort

Betaling for privatpersoner, foreninger, enkeltsmandsfirmaer og lign. sker med kreditkort når du bestiller din buffet. Du kan betale med Visa (Visa/Dankort), MasterCard eller Maestro.

Foretager du efterfølgende ændringer i din buffet bliver beløbet refunderet til dit kort i løbet af højst 3 dage.

Al kommunikation mellem betalingssystemet og kortindehaveren foregår via en krypteret SSL-forbindelse. Derfor kan hverken uvedkommende, eller Ebuffet se dine kortoplysninger.

Faktura

Bestiller du på vegne af en offentlig institution kan du vælge betaling med elektronisk faktura.

Bestiller du på vegne af et aktie- eller anpartsselskab kan du blive oprettet som erhvervskunde, der giver mulighed for at betale med faktura.

Efter levering af din buffet sender vi en faktura på e-mail. Fakturaen skal betales indenfor 30 dage efter modtagelsen.

Levering

Levering sker i det interval på 1 time som du vælger ved bestilling. Ønsker du levering på et helt præcist tidspunkt (fx. kl. 11.15 i stedet for kl. 11-12) tilbyder vi PåMinuttet Levering der koster 200 kr. ekstra.

Priser for levering:

Storkøbenhavn*: 199,-

Øvrige Sjælland: 299,-

Lolland & Falster: 399,-

Fyn: 999,-

* Postnumrene 1000-2950 samt 3500 Værløse

Vi tilbyder desværre ikke levering til Jylland og ikke-brofaste øer.

Leveringstidspunkter:

Alle dage – året rundt

Søndag – torsdag 8-18

Fredag & lørdag 8-20

Når jeg modtager maden

Maden

Alle retter leveres klar til at spise. Alle lune retter, undtagen saucer og natmad, leveres varme i termokasser og du behøver således ikke bruge tid på at varme noget op.Du eller dine gæster skal selv skære stege og brød ud.Alt mad leveres på engangsservice og du behøver således ikke tænke på opvask eller tilbagelevering af service.

Termokasser

Når du bestiller vælger du selv om vi skal tage termokasserne som maden leveres i med tilbage med det samme, eller om du mod et tillæg på 100 kr. ønsker at vi skal komme tirsdagen efter og afhente dem. Termokasserne kan holde maden varm i 1-2 timer efter levering.

Du kan vælge mellem afhentning tirsdag kl. 9-15 eller tirsdag kl. 17-22.Vi afhenter som udgangspunkt kasserne på den leveringsadresse du har angivet da du bestilte. Ønsker du kasserne afhentet på en anden adresse kan det sagtens lade sig gøre hvis du giver os besked senest 7 dage før levering.Vi anbefaler at du er hjemme når vi kommer for at afhente kasserne. Har du ikke mulighed for at være hjemme kan du stille kasserne på et hårdt underlag (dvs. ikke jord, græs eller grus) og i læ for regn og vind hvor vores medarbejdere kan få adgang til dem.

Kontakt os

Fandt du ikke svaret på dit spørgsmål?